domingo, 8 de enero de 2012

RESISCAT 2012

Tal i com vàrem quedar lla temporada anterior, procedim mitjançant votació, a l'elecció del motor i els pneumàtics per a la próxima temporada, son els següents,

MOTORS.

1-SCALEAUTO SC-0011b
2-JP SLOT

PNEUMÀTICS.

1-SCALEAUTO SC-4720 (19x10)
2-SCALEAUTO SC-4735 (spirits, 19x10.5)
3-SLOTING PLUS S-2
4-CARTRIX S-2

Tindran dret a vot tots els equips que hagin corregut almenys dues curses la temporada 2011, més avall surten els equips amb dret a vot, la forma de votar serà la següent,
-El vot l'emetrà un representant per cada equip.
-Les dades que hauran de constar son,
.el nom de l'equip, .
.el nom de la persona que emet el vot
.les eleccions que facin, un motor i una marca i model de pneumàtics
, i posar de forma clara i matitzada si el seu vot es pot fer públic si algun dels patrocinadors així ho demana, es molt important aquest fet, sinó es posa res s'enten que el vot es secret i només en tindran coneixament els membres de la cordinadora i ningú més.

La direcció de correu on fer la votació és, resiscat@resiscat.com Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla

Equips que poden votar.

SLOTMANIA MB SLOT
SCALEAUTO
SLOT MANGUES
GALLISLOT EL SOT
DAYTONA.CAT-LLEIDAHOBBY
CRIC CRAC SPORT
STRICACHOVA
XIBECAS RACING TEAM
GHOST TEAM
ALOYSHOP
OK TEAM
REUSLOT MIRAKBE
MOSPMIS SRT
MIRINDA LIMON
ALOY TARRAGONA COMPETICION
BOXMOTOR
WILD CAR
MOTOR A LA SANG - MOMO
CUCHITEAM
LA LIRA
SPA ENCAMP
JP SLOT
MIRINDA NARANJA
TEST TEAM SLOTING PLUS
MESTRE CARRERA
LOS FAMOSOS
SLOT SIDAMON
SLOT SORT
salut a tots!

MODIFICACIONS REGLAMENT TÈCNIC RESISCAT 2012
Primerament, voldriem una millor impicació dels equips que van participar l'any passat al Resiscat i que realitzin les seves votacions per acabar d'escollir els motors i els neumàtics per aquesta nova temporada, com tots sabeu, teniu de temps fins el proper dia 15 de gener, moltes gràcies.
Seguidament us passarem a informar la resta de punts que canviaran de manera notable les característiques del campionat, provocat malauradament per la situació económica del país;
- El pes de les carrosseries no podrà ser inferior a 12,00 grams, (queda fora d'aquesta premissa el Reynard de Sloting el qual no disposa d'aleró, ja que el té incorporat al xassís).
- Les carrosseries, no serà obligatori però si agraït, que vinguin personalitzades amb criteris que puguin correspondre amb la realitzat dels vehicles, (recordem que hi haurà premi a la millor decoració per cursa, gentilesa de la revista Masslot).
- El nombre de xassís per vehicle només podran ser dues referències, la que subministra el fabricant de sèrie amb el vehicle i la referència que tingui el fabricant amb una duresa inferior a la d'origen.
- El nombre de bancades també quedarà limitat a dues referències per fabricant de vehicle, la que incorpora de sèrie el fabricant sigui, amb línia o amb anglewinder i una altra referencia amb una duressa inferior a les d'origen. És podran incorporar les bancades metàli·liques que no alterin amb cap part el xassís del vehicle i dels fabricants homologats pel campionat.
- Queda reduït el nombre de pinyons a la següent manera;
* Pinyó de 10 dents, diàmetres i material lliure dins dels fabricants homologats al campionat per les configuracions amb línia.
* Pinyó de 12 dents, diàmetres i material lliure dins dels fabricants homologats al campionat per les configuracions amb anglewinder.
Nota; Les corones podran ser lliures dins dels fabricants homologats al campionat i es podrà fer servir lliurament el guiador del eix del motor, les corones que ho permetin.
- Per altra banda, també és modifica el handicap actual als millors equips, passarà a només els tres primers classificats de cada cursa i afectarà només al vehicle, el qual no é podrà tornar a fer servir amb el campionat, això no afecta a la firma comercial.
- Les curses de la temporada quedaran de la següent manera;
* El Sot (vehicles de la firma Scaleauto)
* Banyoles (vehicles de la firma Ninco)
* Aitona (vehicles lliures amb configuració amb anglewinder)
* Mont-roig (vehicles lliures amb configuració amb línia)
* Terrassa (vehicles lliures amb configuració lliure)
Nota; Recordem que aquesta disposició és només per aquest any, en agraïment a les dues firmes comercials, les quals sense la seva aportació desinteressada hagués estat impossible de realitzar el campionat, agraïments a la empresa Ninco i a IBB.


MODIFICACIONS REGLAMENT DEPORTIU RESISCAT 2012

Les modificacions amb el reglament seran les següents;
- El import de les curses és redueix a 75,00 € per equip.
- Els equips amb preinscripció per tota la temporada tindran un descompte del 12 % amb el total del import a pagar.
- Les curses, com que és realitzaran a les seus socials dels clubs provocarà la variació del temps de cursa, i segons ja és va comentar amb briffings anteriors, a fi efecte de reduir costos pels equips, no hi hauran entrenaments anterior als dies de cursa, els entrenaments i la cursa és realitzarà el mateix dia. Segons això els horaris quedaran de la següent manera;


PISTA 6 CARRILS
6 EQUIPS
7 EQUIPS
8 EQUIPS
Dues passades 40´
Dues passades 34´
Dues passades 30´


PISTA 8 CARRILS
8 EQUIPS
9 EQUIPS
10 EQUIPS
Dues passades 30´
Dues passades 26´
Dues passades 24´

Com podeu comprovar, els temps de cursa serà de 480´ que son unes 8 hores reals de cursa.
  • Els horaris de les curses seran de la següent manera;
  • 07:30h Obertura de les instal·lacions
  • 08:00 a 10:00h Entrenaments
  • 10:00 a 10:30h Muntatge i verificacions tècniques (és podrà rodar pista amb muletos)
  • 10:30 a 11:00h Puntuació a la millor decoració, explicacions cursa i fotografies de rigor.
  • 11:00 a 19:00h Cursa
  • 19:00h Entrega de premis

COMUNICAT ESPECIAL
Malauradament, ús comuniquem de manera oficial que les firmes comercials PNSLOT i HOBBY SLOT RACING, no seràn empreses col·laboradores amb el campionat, i això implica que no és podrà fer servir el seu material.
Queden ancara alguns petits punts aclaratoris de les modificacions del reglament que queden com una mica penjades o no massa aclarides, la coordinadora està fent tots els esforços per poder-ho tancar aquesta propera setmana. Al moment que ho tinguem lligat us informarem el més aviat possible, de la mateixa manera que ja obrirem les inscripcions a la primera cursa.
Gràcies a tots per la vostra confiança i paciencia i a veure si podem realitzar un campionat al nivell que demana el Resiscat.

Actualizado (Viernes, 06 de Enero de 2012 08:53)
Finalment hem pogut tancar les dates de les curses de l'any que ve, com podreu veure hi ha noves incorporacions i moltes novetats respecte a l'any passat.
La crisi i algunes decisions poc afortunades, han fet que les participacions al campionat hagin sofert una important devallada, i entre tots hem pensat que el campionat ha de continuar endavant de la millor manera posible. Per tant l'any que ve es tornaran a fer curses en circuits fixes de clubs, totes menys la de Sidamon ( la que correspon a Aitona-Lleida), que serà exclusiva pel campionat.
En breu es penjarà tota la informació sobre motors i pneumàtics, que, tal i com ens vàrem comprometre l'any passat als briffings, s'utilitzaran iguals a totes les curses, n'hi ha poques, ja us ho dic, però s'ha fet el que s'ha pogut. Quan surtin aquestes opcions els vots es faran al correu del resicat, resiscat@resiscat.com Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla , i podran votar tots els equips que hagin corregut almenys dues curses l'any 2011. La persona que emiti els vot s'ha de identificar amb el seu nom i dni i matitzar si el seu vot es pot fer públic o no en cas que algun patrocinador ho demani.
El reglament serà bàsicament igual al de l'any passat, amb algunes matitzacions que es van decidir als briffings de l'any passat, també el penjarem en breu, quan haguem tancat el tema dels sponsors.
El tema dels pre-inscrits i les prioritats en les inscripcions son un tema que encara hem de tancar, però que tenim en compte.
El tema de alternar les posicions de motor es mantindrà, ja que es una cosa que es va acceptar força be la temporada anterior.
La cursa de Banyoles serà en cotxes exclusivament de Ninco, tal i com es va decidir l'any passat, el material serà lliure, només serà ninco el xassís i la carrosseria de forma obligatòria, igualment es continuarà fent la copa ninco igual que aquest any. Igualment i com a deferència a scaleauto (ibb), també es correrà la primera cursa amb cotxes d'aquesta marca en exclusiva, i el fet es el mateix que amb ninco, les realitzem com a agraïment a la seva col·laboració durant tots aquests anys de forma desinteresada i sense cap cost per a la organització de les curses, en les pròximes temporadades es tornarà al format habitual.
Les dues curses que es facin amb material exclusiu de cada marca, ninco i scaleauto, seran de lliure elecció de posició de motor i les peces que hauran de ser d'aquesta marca com a mínim seran el xassis i la carrosseria, i aquestes hauran de complir amb que estableix el reglament en qüestions de pes i modificacions, així com les peces de lexan.
Una de les principals novetats serà la durada de la cursa. El que hem pensat de cara a reduir els costos d'anar a una cursa del resiscat, es evitar les posibles pernoctacions el dia anterior a la cursa, i per tant, el que farem serà reduir el temps de cursa i fer els entrenaments el mateix dia, més o menys la cosa és podria assemblar a això, --obertura pistes 8 o 8.30, dues hores d'entrenaments, i cursa desprès de 8 hores el mes reals posibles, amb una o dues passades per pista depenen de les disponibles en cada circuit.
El preu també es reduirà, poc, però més adecual al nou format, serà de 75 euros per equip, i els equips que vulguin fer pre-inscripció es beneficiaran d'un descompte de 25 euros en el total, hauran de pagar 350 euros i tindran la plaça reservada el dia que escullin al moment de fer la pre-inscripció. Els equips podran estar formats igualment per 3 o 4 pilots, i deixem la porta oberta a equips de 2 persones (en aquest cas es reduiria el nombre màxim a 3), es una de les qüestions que es podrien decidir entre tots.
Tornem als origens!,

Abans del 4 de gener es publicarà el reglament i els patrocinadors que ens ajudaran aquesta temporada, que indirectament marquen els materials homologats per a aquesta temporada

DATES CURSES ANY 2012

1- 4/5 DE FEBRER EL SOT (pista de 6 carrils fixa, només cotxes scaleauto, posició motor lliure
2- 26/27 DE MAIG BANYOLES (pista fixa de 8 carrils, només cotxes ninco, posició lliure)
3- 14/15 DE JULIOL SIDAMON (Lleida, local climatitzat, pista de 8 o 10 carrils exclusiva pel campionat)
4- 15/16 DE SETEMBRE MONT-ROIG (pista fixa de 6 carrils)
5- 10/11 DE NOVEMBRE TERRASSA (pista fixa de 6 carrils)



SALUT A TOTS!
Actualizado (Viernes, 30 de Diciembre de 2011 13:39)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario